Mróz posiada blisko 20 lat doświadczenia w komunikacji zewnętrznej obejmujące przygotowywanie i realizację strategicznych projektów komunikacji korporacyjnej i produktowej, doradztwo strategiczne, budowanie wizerunku firm i członków zarządu.
Przez 16 lat w T-Mobile
Wcześniej, przez 16 lat, był związany z T-Mobile (poprzednio Polska Telefonia Cyfrowa). Początkowo był związany z biurem prasowym Heyah, później odpowiadał natomiast m.in. za komunikację projektów i ofert z różnych obszarów: B2C, regulacji, technologii i innowacji oraz projektów sponsoringowych firmy, m.in. jako ekspert ds. komunikacji korporacyjnej. Od 2018 roku był kierownikiem działu komunikacji zewnętrznej operatora.
Doświadczenie zdobywał także w General Motors Poland.

Jest absolwentem wydziału e-biznesu Polish Open University w Warszawie. Studiował także Marketing i Zarządzanie i Zarządzanie Zasobami Ludzkimi w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.











