„Korki.tv” z osobnymi blokami z lekcjami dla 8-klasistów. Emisja w dni powszednie o 10.30

W środę, 20 maja Metro rozpocznie emisję cyklu „Korki.tv - 8. klasa”, który będzie można oglądać w dni powszednie o 10.30.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Korki.tv” z osobnymi blokami z lekcjami dla 8-klasistów. Emisja w dni powszednie o 10.30

„Korki.tv - 8. klasa” to rozszerzenie skierowanego dla maturzystów projektu „Korki.tv”. W ramach dodatkowej części cyklu będą realizowane lekcje dla ósmoklasistów, którzy w połowie czerwca będą zdawać egzaminy.

- W połowie czerwca zaczynają się egzaminy dla ósmoklasistów i to do nich skierujemy nasze lekcje. Wspólnie powtórzymy i utrwalimy najważniejsze zagadnienia, gdyż tak jak maturzyści potrzebują oni wsparcia - komentuje Maciej Świerzawski, szef kanału Metro.

Lekcje „Korki.tv - 8. klasa” będą opracowane przez nauczycieli zrzeszonych w ramach inicjatywy społecznej W.I.E.M. oraz zespół telewizji Metro. Zajęcia poprowadzą doświadczeni poloniści, matematycy oraz angliści. Wśród edukatorów znajdą się m.in. Krzystosz Chojecki, Agnieszka Bilska oraz Katarzyna Włodkowska.

Premiera cyklu odbędzie się w środę, 20 maja 2020 roku o godz. 10.30 na antenie telewizji Metro. Zajęcia emitowane będą od poniedziałku do piątku w ramach dwóch bloków przedmiotowych. Szczegółowy plan aktualizowany będzie na stronie www.metro.tv, wszystkie odcinki dostępne będą również bezpłatnie w serwisie internetowym Player.

Bez zmian o godz. 11.30, 12.00 i 12.30 stacja będzie emitować „Korki.tv”.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/szkola-z-tvp-wyniki-ogladalnosci-duzy-wzrost-w-4-15-komentarz,7170723510872193a ##

Lekcje dla uczniów przygotowujących się do matury w ramach akcji „Korki.tv” są emitowane od 22 kwietnia 2020 roku. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do 13 maja 2020 roku średnia widownia audycji wyniosła 4,7 tys. osób. Przełożyło się to na 0,08 proc. udziału kanału Metro w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i w grupie komercyjnej 16-49 oraz 0,10 proc. w grupie 16-59.

Wyższe udziały - 0,65 proc. - „Korki.tv” osiągają w grupie 16-19 (będącej docelową grupą odbiorców projektu).

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online