PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Małgorzata Foremniak w kampanii kosmetyków Bielenda
Małgorzata Foremniak w kampanii kosmetyków Bielenda
„Wyjątkowa chwila” z Pauliną Krupińską w TVN promuje kosmetyki z Rossmann (wideo)
Katarzyna Bujakiewicz i Agnieszka Więdłocha reklamują Garnier Color Naturals (wideo)
Katarzyna Bujakiewicz i Agnieszka Więdłocha reklamują Garnier Color Naturals (wideo)
Jennifer Lopez globalną ambasadorką nowej linii kosmetyków Inglot
VML London globalną agencją reklamową Nestle Skin Health
VML London globalną agencją reklamową Nestle Skin Health
Odeta Moro w pierwszej kampanii reklamowej kosmetyków Matrix (wideo)
Odeta Moro w pierwszej kampanii reklamowej kosmetyków Matrix (wideo)
Natalia Siwiec reklamuje lakiery do paznokci Indigo Nails (wideo)
Natalia Siwiec reklamuje lakiery do paznokci Indigo Nails (wideo)
„Receptury piękna” w reklamach kosmetyków Mincer Pharma (wideo)
„Receptury piękna” w reklamach kosmetyków Mincer Pharma (wideo)
„You X” - Max Factor promuje kobiece piękno jako więcej niż urodę (wideo)
„You X” - Max Factor promuje kobiece piękno jako więcej niż urodę (wideo)
„Stylowe wyzwania” - Karolina Malinowska i Kamila Szczawińska w kampanii Nivea Invisible (wideo)
„Stylowe wyzwania” - Karolina Malinowska i Kamila Szczawińska w kampanii Nivea Invisible (wideo)
Marina Łuczenko-Szczęsna reklamuje kosmetyki Wibo
Marina Łuczenko-Szczęsna reklamuje kosmetyki Wibo
Gal Gadot nową globalną ambasadorką kosmetyków Revlon
Zosia Ślotała z fryzurą od Leszka Czajki w kampanii L’Oréal Professionnel (wideo)
Zosia Ślotała z fryzurą od Leszka Czajki w kampanii L’Oréal Professionnel (wideo)
Biedronka reklamuje kosmetyki Be Beauty Care jako „symbol nowego piękna” (wideo)
Biedronka reklamuje kosmetyki Be Beauty Care jako „symbol nowego piękna” (wideo)
By Medica Fisher-Price nową serią prebiotyczno-odżywczych kosmetyków dla dzieci i niemowląt
By Medica Fisher-Price nową serią prebiotyczno-odżywczych kosmetyków dla dzieci i niemowląt
20 mld zł będzie wart polski rynek kosmetyków w 2021 r., eksport głównie do Niemiec, Wielkiej Brytanii i Rosji
20 mld zł będzie wart polski rynek kosmetyków w 2021 r., eksport głównie do Niemiec, Wielkiej Brytanii i Rosji