Kreatywni pilnie poszukiwani

Jeszcze do końca sierpnia potrwa akcja konkursowa prowadzona pod patronatem poznańskiej agencji reklamowej Open. Zadaniem, jakie stawiają przed uczestnikami organizatorzy, jest zaprojektowanie kreatywnej i wciągającej autoprezentacji agencji. Kto się odważy?

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Praca w branży reklamowej i marketingowej wymaga kreatywności - to na pewno. Znalezienie dobrej oferty na dzisiejszym rynku pracy - niełatwa sztuka, szczególnie dla osób bez doświadczenia i referencji. Stąd pomysł poznańskiej agencji reklamowej Open na organizację konkursu, który pomoże młodym ludziom, i nie tylko, zabłysnąć na rynku pracy.

Ideą projektu jest stworzenie oryginalnej autoprezentacji agencji - zarówno wizualizacji graficznej, jak strefy copywriterskiej. Należy w sposób kreatywny pokazać potencjał możliwości agencji, a jednocześnie niestandardowość jej prac i działania. Przy ocenie prac jury konkursowe - w składzie: Aleksandra Golat (organizator konkursu), Tomasz Sudoł (artysta plastyk), Kamil Sobotka (grafik) - weźmie pod uwagę przede wszystkim oryginalność, kreatywność oraz zwięzłość koncepcji, a także formę i koszty realizacji.

Proste? To do dzieła! Szczególnie, że przy okazji można wygrać nagrody - te prestiżowe, czyli wdrożenie autorskiego projektu w życie, jak i rzeczowe. Jednak to, co najważniejsze, i to nie tylko dla zwycięzcy, ale wszystkich autorów najciekawszych prac, to oferta współpracy przy realizacji przyszłych zleceń agencji.

Organizatorem Konkursu jest Open Agencja Reklamowa Aleksandra Golat. Prace konkursowe oraz formularz zgłoszeniowy (dostępny na stronie) należy wysyłać do 31 sierpnia 2011 r. na adres konkurs@justopen.pl. Wyniki konkursu dostępne będą już 7 września br. na stronie www.justopen.pl. Więcej informacji udzielanych jest pod adresem ola@justopen.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję