Kredyt Bank i WARTA życzą wszystkim uczniom „Szczęśliwej szkoły, bezpiecznej drogi!”

1 września 346 tys. uczniów po raz pierwszy zasiądzie w szkolnej ławce. Aby droga do szkoły okazała się dla nich bezpieczna, Kredyt Bank i WARTA zaangażowały się w akcję społeczną Radia Kolor „Szczęśliwej szkoły, bezpiecznej drogi!” adresowaną do warszawskich kierowców.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Akcja ruszyła 29 sierpnia i potrwa do 9 września. Ma na celu przypomnienie kierowcom, że wraz z nowym rokiem szkolnym powinni zachować szczególną ostrożność w okolicach szkół. Na antenie Radia Kolor podczas tzw. „Tygodnia bezpieczeństwa” emitowane są spoty promujące akcję, wzywające kierowców do przestrzegania ograniczeń prędkości i uświadomienia sobie, że bezpieczeństwo dzieci na drodze zależy również od nich.

W dniach 5-7 września wspólny patrol Radia Kolor i Stołecznej Policji będzie nadzorował ruch przed dziewięcioma warszawskimi szkołami i sprawdzał prędkość kierowców. Zatrzymani, którzy będą jechać zgodnie z przepisami, zostaną nagrodzeni Certyfikatem Wzorowego Kierowcy. Gościem specjalnym tegorocznego patrolu będzie Kabecjanin – kosmiczny przybysz z planety Bezpieczeństwa i Rozwagi, bohater projektu społeczno-edukacyjnego WARTY i Kredyt Banku „Kabecjanie daję radę”.

- Kampania Radia Kolor „Szczęśliwej szkoły, bezpiecznej drogi!” świetnie wpisuje się w nasze działania z obszaru zaangażowania społecznego. Chcemy tworzyć przyjazne środowiska dla społeczności, w których działamy, ze szczególnym wsparciem bezpiecznego rozwoju dzieci. Ta akcja, podobnie jak program ”Kabecjanie dają radę”, ma na celu zwiększenie bezpieczeństwa dzieci w najbliższym otoczeniu oraz zmniejszenie liczby wypadków z ich udziałem. Realizując takie inicjatywy, chcemy zmieniać nieodpowiedzialne zachowania i postawy nie tylko wśród najmłodszych, ale też wśród dorosłych, którzy przecież mają ogromny wpływ na zapewnienie dziecku bezpieczeństwa na co dzień. To on powinni służyć dzieciom najlepszym przykładem – powiedziała Monika Nowakowska, dyrektor Biura Public Relations Kredyt Banku.

Podczas akcji 1,5 tys. uczniów wybranych warszawskich podstawówek otrzyma również tzw. „pakiety bezpieczeństwa”: kamizelki i elementy odblaskowe, dzięki którym dzieci, poruszając się po drodze, będą lepiej widoczne dla kierowców, a tym samym bardziej bezpieczne.

To już II edycja tej społecznej kampanii Radia Kolor. Pierwsza odbyła się na przełomie sierpnia i września 2010 r.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"