Kredyt Bank udostępnił klientom nowy serwis internetowy www.kredytbank.pl, który został zaprojektowany z myślą o osobach szukających szybkiego i efektywnego kontaktu z bankiem.W nowym serwisie zastosowano nową architekturę informacji oraz znacznie bardziej przyjazną, intuicyjną nawigację, dzięki której wyszukiwanie potrzebnych informacji o produktach i usługach czy składanie wniosków on-line jest teraz łatwiejsze i szybsze. By zwiększyć bezpieczeństwo korzystania z systemów bankowości elektronicznej na stronie głównej serwisu zaplanowano jedno stałe miejsce z linkami do logowania. - Aktualnie użytkownicy Internetu oczekują przejrzystości prezentowanych informacji, łatwego dostępu do najważniejszych treści, możliwości skorzystania z formularzy on-line oraz interaktywnych narzędzi, takich jak symulatory czy kalkulatory. Projektując serwis, skróciliśmy maksymalnie ścieżki dotarcia do potrzebnych informacji oraz udostępniliśmy klientom różne formy kontaktu z Bankiem. Naszym celem było przedstawienie oferty od strony potrzeb klienta, przy jednoczesnej dbałości o właściwą ergonomię i przejrzystość prezentowanych treści – powiedział Wojciech Hawajski, dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej.