Gronowicz na stanowisku dyrektora marketingu Polska Press Oddziału Śląsk zastąpił Annę Jawor-Lachowicz, która rozstaje się ze spółką. Będzie odpowiedzialny za tworzenie i realizację polityki marketingowej wszystkich tytułów prasowych i serwisów internetowych wydawanych przez Oddział, w tym sztandarowego tytułu - „Dziennika Zachodniego”.
W ostatnich latach Krzysztof Gronowicz pełnił funkcję dyrektora marketingu „Nowej Trybuny Opolskiej” w spółce Pro Media. Teraz na tym stanowisku zastąpi go Justyna Duchnowska. Jest ona z mediami związana od 17 lat. Przez ostatnie sześć lat pełniła funkcję redaktor naczelnej bezpłatnego tygodnika „Teraz”. Związana była też z „Nową Trybuna Opolską”: najpierw jako dziennikarka działu miejskiego, a potem jako zastępca kierownika działu miejskiego i wydawca dodatków specjalnych.

Z danych ZKDP wynika, że w I kwartale br. średnia sprzedaż ogółem „Dziennika Zachodniego” wyniosła 41 631 egz., a „Nowej Trybuny Opolskiej” - 14 795 egz. (więcej na ten temat).











