Grupa AVANS, do której należy sieć sklepów ze sprzętem AGD i RTV firm Avans oraz Mega Avans wybrała trzy agencje reklamowe, które zakwalifikowały się do końcowego etapu przetargu na obsługę kreacji kampanii telewizyjnej planowanej w okresie wrzesień-październik b.r.
W przetargu rozpisanym w lipcu br. brało udział dwanaście agencji kreatywnych. Wszystkie agencje w początkowym etapie zaprezentowały bardzo wysoki poziom prac. Do dalszej współpracy zostały zaproszone trzy agencje - AWANGARDA Sp. z o.o.; DRIMTIMTIM Sp. z o.o.; SCHOLZ & FRIENDS Warszawa Sp. z o.o.
Izabela Voisset, kierownik działu marketingu Grupy AVANS powiedziała:"Cieszę się z wysokiej jakości prezentacji w przetargu, zaproszone agencje przedstawiły nam bardzo interesujące i kreatywne rozwiązania.Z trudem wybraliśmy wstępnie trzy najciekawsze, które naszym zdaniem są najbliższe strategii firmy i wykreują nowy wizerunek Grupy AVANS. Wierzę, że nasza kampania telewizyjna zaplanowana na jesień będzie profesjonalnie przygotowana, wzbudzi ogromne zainteresowanie i odbije się szerokim echem pośród naszych Klientów. Serdecznie dziękuje wszystkim agencjom za udział w naszym przetargu".

Ostateczny wybór spośród trzech agencji kreatywnych nastąpi w przyszłym tygodniu, wtedy też zostaną podane wyniki przetargu.











