PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Droższe reklamy w TVN: 53,2 tys. zł przy „Kuchennych rewolucjach” i 44,8 tys. zł przy „Projekcie Lady”
Droższe reklamy w TVN: 53,2 tys. zł przy „Kuchennych rewolucjach” i 44,8 tys. zł przy „Projekcie Lady”
Magda Gessler: W programie „Kuchenne rewolucje” leczę ludzi i godzę rodziny
Magda Gessler: W programie „Kuchenne rewolucje” leczę ludzi i godzę rodziny
Magda Gessler: muszę być czasami bardzo brutalna, żeby właściciel restauracji się obudził
Magda Gessler: muszę być czasami bardzo brutalna, żeby właściciel restauracji się obudził
Magda Gessler wygrała z Doliną Charlotty. "Proces kosztował mnie wiele nerwów. Bardzo się cieszę, że to się skończyło"
Magda Gessler wygrała z Doliną Charlotty. "Proces kosztował mnie wiele nerwów. Bardzo się cieszę, że to się skończyło"
„Kuchenne rewolucje” ogląda 2,5 mln widzów. TVN liderem rynku
„Kuchenne rewolucje” ogląda 2,5 mln widzów. TVN liderem rynku
Z reklam przy programach z Magdą Gessler TVN zarobił prawie 200 mln złotych. Ile przynoszą stacjom cykle z celebrytami? (TOP10)
Z reklam przy programach z Magdą Gessler TVN zarobił prawie 200 mln złotych. Ile przynoszą stacjom cykle z celebrytami? (TOP10)
„Rolnik szuka żony” i „Kuchenne rewolucje” najchętniej oglądanymi programami rozrywkowymi, słabe wyniki nowości (raport)
„Rolnik szuka żony” i „Kuchenne rewolucje” najchętniej oglądanymi programami rozrywkowymi, słabe wyniki nowości (raport)
„Kuchenne rewolucje” zyskały 350 tys. widzów. TVN liderem rynku
„Kuchenne rewolucje” zyskały 350 tys. widzów. TVN liderem rynku
TVN podnosi ceny reklam, „Kuchenne rewolucje” i „Masterchef” najdroższe w listopadzie
TVN podnosi ceny reklam, „Kuchenne rewolucje” i „Masterchef” najdroższe w listopadzie
„Kuchenne rewolucje” zyskały 390 tys. widzów. TVN bezkonkurencyjny w grupie 16-49
„Kuchenne rewolucje” zyskały 390 tys. widzów. TVN bezkonkurencyjny w grupie 16-49
„Kuchenne Rewolucje” i „Mam talent” najdroższe w cenniku reklamowym TVN na wrzesień
Wydawca „Super Expressu” przeprasza Magdę Gessler: „Kuchenne rewolucje” bez związku z marihuaną przy restauracji
Wydawca „Super Expressu” przeprasza Magdę Gessler: „Kuchenne rewolucje” bez związku z marihuaną przy restauracji
„Kuchenne rewolucje” zyskały 470 tys. widzów. TVN liderem rynku
„Kuchenne rewolucje” zyskały 470 tys. widzów. TVN liderem rynku
Reklama w TVN: 48,8 tys. zł za „Kuchenne rewolucje” i 46,5 tys. zł za „Milionerów”
Reklama w TVN: 48,8 tys. zł za „Kuchenne rewolucje” i 46,5 tys. zł za „Milionerów”
TVN pokaże kolejną edycję „Kuchennych rewolucji”. „Program bije rekordy oglądalności”
TVN pokaże kolejną edycję „Kuchennych rewolucji”. „Program bije rekordy oglądalności”
„Kuchenne rewolucje” zyskały 320 tys. widzów. TVN liderem rynku
„Kuchenne rewolucje” zyskały 320 tys. widzów. TVN liderem rynku
„Kuchenne rewolucje” straciły 270 tys. widzów. TVN liderem w 16-49
„Kuchenne rewolucje” straciły 270 tys. widzów. TVN liderem w 16-49
„Mam talent” i „Kuchenne rewolucje” najdroższe we wrześniowym cenniku reklamowym TVN
„Projekt Lady” najdroższy w sierpniowym cenniku reklamowym TVN
„Projekt Lady” najdroższy w sierpniowym cenniku reklamowym TVN
Ceny reklam w TVN w górę, najdrożej przy niedzielnych „Faktach” i „Kuchennych rewolucjach”
„Kuchenne rewolucje” liderem w grupie komercyjnej. 24 mln zł z reklam
„Kuchenne rewolucje” liderem w grupie komercyjnej. 24 mln zł z reklam
W maju w TVN najdroższe reklamy przy „Kuchennych rewolucjach”
W kwietniu w TVN najdroższe reklamy przy „Masterchef Junior” i „Kuchennych rewolucjach”
„Kuchenne rewolucje” straciły 170 tys. widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej
„Kuchenne rewolucje” straciły 170 tys. widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej
„Kuchenne rewolucje” i „Masterchef junior” z najwyższymi cenami reklam w TVN
„Kuchenne rewolucje” przyniosły z reklam 24 mln zł. TVN liderem w grupie komercyjnej
„Kuchenne rewolucje” przyniosły z reklam 24 mln zł. TVN liderem w grupie komercyjnej
„Kuchenne rewolucje” zyskują widzów z tygodnia na tydzień. TVN liderem w grupie komercyjnej
„Kuchenne rewolucje” zyskują widzów z tygodnia na tydzień. TVN liderem w grupie komercyjnej
Magda Gessler większą lokomotywą reklamową od Ewy Drzyzgi i jurorów talent-show
Magda Gessler większą lokomotywą reklamową od Ewy Drzyzgi i jurorów talent-show
W TVN reklamy najdroższe przy „Faktach” i „Kuchennych rewolucjach”
„Kuchenne rewolucje” straciły 300 tys. widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej
„Kuchenne rewolucje” straciły 300 tys. widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej
„Kuchenne rewolucje” straciły 300 tys. widzów, ale TVN nadal najlepszy w 16-49
„Kuchenne rewolucje” straciły 300 tys. widzów, ale TVN nadal najlepszy w 16-49
„Kuchenne rewolucje - powroty” już w sieci, ale tylko dla klientów T-Mobile
„Kuchenne rewolucje - powroty” już w sieci, ale tylko dla klientów T-Mobile