PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
“Kuchenne rewolucje” z sieciowym spin-offem w Player.pl
“Kuchenne rewolucje” z sieciowym spin-offem w Player.pl
„Kuchenne rewolucje” ogląda 2,1 mln widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej
„Kuchenne rewolucje” ogląda 2,1 mln widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej
„Kuchenne rewolucje” hitem TVN. Zyskały 160 tys. widzów
„Kuchenne rewolucje” hitem TVN. Zyskały 160 tys. widzów
„Kuchenne rewolucje” zyskały 230 tys. widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej
„Kuchenne rewolucje” zyskały 230 tys. widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej
„Kuchenne rewolucje” zyskały 100 tys. widzów. Ósma edycja zarobiła 36 mln zł z reklam
„Kuchenne rewolucje” zyskały 100 tys. widzów. Ósma edycja zarobiła 36 mln zł z reklam
“Kuchenne rewolucje” straciły 200 tys. widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej
„X Factor”, „Rozmowy w toku” i „Kuchenne rewolucje” najbardziej dochodowymi programami rozrywkowymi
„Kuchenne rewolucje” straciły 580 tys. widzów. 29,5 mln zł z reklam
„Kuchenne rewolucje” straciły 580 tys. widzów. 29,5 mln zł z reklam
67 proc. telewidzów ogląda programy kulinarne, najpopularniejsze "Kuchenne rewolucje"
„Kuchenne rewolucje” mają mniej widzów. TVN wygrywa z Polsatem i TVP2
Magda Gessler: Popularność to dla mnie zaskoczenie
Magda Gessler: Popularność to dla mnie zaskoczenie
Magda Gessler i Ewa Drzyzga najcenniejszymi reklamowo gwiazdami TV
„Kuchenne rewolucje” straciły 170 tys. widzów. 32,2 mln zł z reklam
Właściciele restauracji z „Kuchennych rewolucji” chcą pozwać TVN
„Kuchenne rewolucje” Magdy Gessler ogląda więcej widzów
„Przyjaciółki” wygrały z Gessler, a „Hotel 52” z „Paradoksem”