PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
1,45 mln widzów nowych odcinków „Kuchennych rewolucji”. TVN liderem w 16-49
1,45 mln widzów nowych odcinków „Kuchennych rewolucji”. TVN liderem w 16-49
64,9 tys. zł za spot przy "Kuchennych rewolucjach" w TVN
64,9 tys. zł za spot przy "Kuchennych rewolucjach" w TVN
1,66 mln widzów „Kuchennych rewolucji”. TVN liderem rynku
1,66 mln widzów „Kuchennych rewolucji”. TVN liderem rynku
Producent „Kuchennych rewolucji” i „Naszego nowego domu”: wpływy w dół o 9 proc., zysk na dywidendę
Producent „Kuchennych rewolucji” i „Naszego nowego domu”: wpływy w dół o 9 proc., zysk na dywidendę
1,74 mln widzów „Kuchennych rewolucji”. TVN liderem
1,74 mln widzów „Kuchennych rewolucji”. TVN liderem
"Kuchenne rewolucje" wracają w styczniu, najpierw na Playerze
"Kuchenne rewolucje" wracają w styczniu, najpierw na Playerze
1,80 mln widzów jesiennych odcinków „Kuchennych rewolucji”. TVN liderem w 16-49
1,80 mln widzów jesiennych odcinków „Kuchennych rewolucji”. TVN liderem w 16-49
1,64 mln widzów „Kuchennych rewolucji”. TVN bezkonkurencyjny w 16-49, ma 20 proc. udziału w rynku
1,64 mln widzów „Kuchennych rewolucji”. TVN bezkonkurencyjny w 16-49, ma 20 proc. udziału w rynku
Ponad 70 tys. zł za spot przy "Kuchennych rewolucjach" i "Masterchef" w TVN
Ponad 70 tys. zł za spot przy "Kuchennych rewolucjach" i "Masterchef" w TVN
Kontynuacja 21. sezonu „Kuchennych rewolucji” w TVN. „Lockdown dał się we znaki wielu restauracjom w Polsce”
Kontynuacja 21. sezonu „Kuchennych rewolucji” w TVN. „Lockdown dał się we znaki wielu restauracjom w Polsce”
81,2 tys. zł kosztuje najdroższy spot we wrześniu w TVN
81,2 tys. zł kosztuje najdroższy spot we wrześniu w TVN
Ekipa „Kuchennych rewolucji” wróciła na plan, trwają prace nad jesienną edycją
Ekipa „Kuchennych rewolucji” wróciła na plan, trwają prace nad jesienną edycją
Constantin Entertainment Polska: wpływy wzrosły o 54 proc., a zysk do 6,1 mln zł, wpływ epidemii „poważniejszy niż oczekiwano”
Constantin Entertainment Polska: wpływy wzrosły o 54 proc., a zysk do 6,1 mln zł, wpływ epidemii „poważniejszy niż oczekiwano”
„Kuchenne rewolucje” ogląda 1,96 mln widzów. TVN liderem w 16-49
„Kuchenne rewolucje” ogląda 1,96 mln widzów. TVN liderem w 16-49
TVN zawiesza część seriali i programów rozrywkowych, z ramówki znikną „Chyłka”, „Kod genetyczny” i „Kuba Wojewódzki”
TVN zawiesza część seriali i programów rozrywkowych, z ramówki znikną „Chyłka”, „Kod genetyczny” i „Kuba Wojewódzki”
10 lat „Kuchennych rewolucji” w TVN, startuje 21. sezon. „Magda wyciąga wszystkie brudy na światło dzienne” (wideo)
10 lat „Kuchennych rewolucji” w TVN, startuje 21. sezon. „Magda wyciąga wszystkie brudy na światło dzienne” (wideo)
„Kuchenne rewolucje” nadal hitem TVN, 34,66 mln zł z reklam. Wiosną kolejna edycja
„Kuchenne rewolucje” nadal hitem TVN, 34,66 mln zł z reklam. Wiosną kolejna edycja
Finał „Masterchefa” i „Kuchenne rewolucje” z najwyższymi cenami reklam w grudniu w TVN
Finał „Masterchefa” i „Kuchenne rewolucje” z najwyższymi cenami reklam w grudniu w TVN
Dwudziesty sezon show „Kuchenne rewolucje” ogląda 2 mln widzów. TVN liderem pasma
Dwudziesty sezon show „Kuchenne rewolucje” ogląda 2 mln widzów. TVN liderem pasma
TVN startuje z 20. edycją „Kuchennych rewolucji”. „Magda jest nieprzewidywalna, bezpośrednia i nie przebiera w słowach” (wideo)
TVN startuje z 20. edycją „Kuchennych rewolucji”. „Magda jest nieprzewidywalna, bezpośrednia i nie przebiera w słowach” (wideo)
TVN jesienią bez premierowych odcinków „Szpitala”, zamiast nich powtórki „Kuchennych rewolucji”. „Decyzja biznesowa”
„Kuchenne rewolucje 19” zdecydowanym liderem w 16-49. 31,73 mln zł z reklam
„Kuchenne rewolucje 19” zdecydowanym liderem w 16-49. 31,73 mln zł z reklam
250. odcinek „Kuchennych rewolucji” w TVN. „Sukces programu zawdzięczamy Magdzie Gessler”
250. odcinek „Kuchennych rewolucji” w TVN. „Sukces programu zawdzięczamy Magdzie Gessler”
Restaurator z „Kuchennych rewolucji” ma przeprosić Magdę Gessler za wykorzystanie bez zgody jej wizerunku w reklamach
Restaurator z „Kuchennych rewolucji” ma przeprosić Magdę Gessler za wykorzystanie bez zgody jej wizerunku w reklamach
„Kuchenne rewolucje” straciły widzów, ale TVN nadal nokautuje konkurencję w 16-49
„Kuchenne rewolucje” straciły widzów, ale TVN nadal nokautuje konkurencję w 16-49
Rusza kolejna edycja „Kuchennych rewolucji” w TVN
Rusza kolejna edycja „Kuchennych rewolucji” w TVN
„Kuchenne rewolucje” dalej hitem TVN. 35,30 mln zł z reklam
„Kuchenne rewolucje” dalej hitem TVN. 35,30 mln zł z reklam
2,3 mln widzów „Kuchennych rewolucji”. TVN bezkonkurencyjny
2,3 mln widzów „Kuchennych rewolucji”. TVN bezkonkurencyjny
Gong przygotował kampanię Netflixa "Besos kochani" z Magdą Gessler. "Dobrze się z Wami pracuje"
Gong przygotował kampanię Netflixa "Besos kochani" z Magdą Gessler. "Dobrze się z Wami pracuje"
W sierpniu spoty w TVN najdroższe przy „Faktach”, Sopot Festival i „Kuchennych rewolucjach”
W sierpniu spoty w TVN najdroższe przy „Faktach”, Sopot Festival i „Kuchennych rewolucjach”
Magda Gessler chce 100 tys. zł od restauratora z „Kuchennych rewolucji” za wykorzystanie jej nazwiska w reklamach
Magda Gessler chce 100 tys. zł od restauratora z „Kuchennych rewolucji” za wykorzystanie jej nazwiska w reklamach
Magda Gessler zaatakowana w Łodzi podczas kręcenia „Kuchennych rewolucji”
Magda Gessler zaatakowana w Łodzi podczas kręcenia „Kuchennych rewolucji”