Kuchnia+ i Domo+ ze wspólną kampanią reklamową (wideo)

Właśnie ruszyła wspólna kampania reklamowa dwóch stacji Kuchnia+ i Domo+. - Wykorzystując siłę i potencjał każdej marki z osobna, prezentujemy je razem - komentuje Dagmara Radziuk, brand manager kanałów lifestylowych platformy Canal+.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Kuchnia+ i Domo+ ze wspólną kampanią reklamową (wideo)

Kampania jest realizowana pod hasłem „Kuchnia+ dodaje smaku. Domo+ pełne inspiracji”.

- Profil widza Kuchni+ i Domo+ jest bardzo zbliżony. Przygotowaliśmy pierwszą w historii tych kanałów kampanię reklamową, która w swoim przekazie łączy te dwa brandy. Wykorzystując siłę i potencjał każdej marki z osobna, prezentujemy je razem. Tym działaniem chcemy pokazać ich komplementarny charakter oraz wzmocnić ich znajomość i świadomość u obecnych oraz potencjalnych widzów - wyjaśnia Dagmara Radziuk, brand manager kanałów lifestylowych platformy Canal+.

W ramach kampanii został przygotowany spot reklamowy z udziałem prowadzących programy w obu stacjach. Wystąpili w nim z Kuchni+: Andrzej Andrzejczak, Jerzy Sobieniak, Jagna Niedzielska, Damian Kordas, David Gaboriaud, Matteo Brunetti, Andrzej Polan, Piotr Kucharski, Marieta Marecka. Z kolei Domo+ reprezentują: Artur Indyka, Tomasz, Damian Urbańczyk, Natalia Sosin-Krosnowska, Wiesiek Skiba, Maria Semczyszyn, Marta Czerkies oraz Karolina Kudłacik.

- Chcemy zaintrygować naszego widza, stąd pomysł na nieoczywisty spot, w którym prowadzący z obydwu kanałów przygotowują się do umownej bitwy - dodaje Dagmara Radziuk.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/platforma-canal-koniec-nc-rebranding-jacek-balicki-komentarz,7170849683728513a ##

Wraz ze startem kampanii (kuchniaplusdomo.pl) odświeżone i połączone zostały profile Instagramowe kanałów, również fanpage na Facebooku będzie wspólny, tak by bardziej podkreślić ich komplementarność. Kampania jest realizowana poprzez Citylighty, w telewizji (Domo+, Kuchnia+, Planete+, Ale Kino+, Canal+ Sport), prasie (m.in. „KukBuk”, „Kuchnia”, „Sielskie życie”), internecie (Onet, Interia, Wp), radio oraz social mediach (m.in. Facebook, Instagram).

- Nasza bogata, jesienna oferta programowa na kanałach Kuchnia+ i Domo+ to zarówno powracające sezony dobrze znanych programów, jak i nowe formaty z udziałem lubianych i docenianych prowadzących. Chcemy niezmiennie korzystać z ich doświadczenia i wiedzy, tak by dostarczać naszym widzom rzetelnych informacji i praktycznych porad, a także motywować ich i inspirować do zmiany codziennych nawyków czy przemiany ich przestrzeni - komentuje Joanna Zawistowska, Kierownik ds. programowych kanałów lifestylowych i dokumentalnych.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/canal-uruchomi-w-polsce-usluge-mycanal-tvn-player,7171106693715585a ##

Za realizację spotu reklamowego odpowiada dom produkcyjny Papaya Films, reżyserowała go Julia Rogowska, muzykę skomponował Filip Kuncewicz, wokal The Blu Mantic (Matiwane D Mathews II). Kampanię opracował dział kreacji platformy Canal+ pod kierownictwem Arkadiusza Pawlika, zakupem mediów zajął się dom mediowy Havas Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"