Lawenda Public Relations odpowiada za Dzień Darmowej Dostawy

Serwis eKomercyjnie.pl ponownie powierzył firmie Lawenda Public Relations realizację działań PR akcji Dzień Darmowej Dostawy 2013.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Działania obejmą doradztwo PR oraz media relations.

Dzień Darmowej Dostawy jest inspirowany akcją Free Shipping Day odbywającą się od 2008 roku w Stanach Zjednoczonych i ma na celu popularyzację zakupów internetowych w Polsce. Czwarta edycja akcji Dzień Darmowej Dostawy odbędzie się 2 grudnia br. Tego dnia w godzinach od 00:01 do 23:59 klienci będą mogli zrobić zakupy online szybko, wygodnie i bez ponoszenia kosztów przesyłki  w sklepach biorących udział w akcji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"