TVN Warner Bros. Discovery z drugą edycją „Leading Women”, bierze w niej udział 20 kobiet

Grupa TVN Warner Bros. Discovery rozpoczęła drugą edycję projektu „Leading Women”. - Wspieranie rozwoju kobiet jest wpisane w strategię naszej firmy od wielu lat - mówi Agnieszka Maciejewska, VP People & Culture w TVN Warner Bros. Discovery.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Celem „Leading Women” jest budowanie kompetencji przywódczych i wzmacnianie skuteczności osobistej kobiet, które nie pełnią jeszcze ról menadżerskich w firmie. Pierwsza edycja projektu realizowana była wiosną 2022 roku. Partnerem TVN Warner Bros. Discovery przy inicjatywie jest Fundacją Liderek Biznesu, z którą firma współpracuje już od kilku lat.

W trwającej obecnie drugiej edycji programu bierze udział 20 kobiet (w pilotażowej edycji projektu rozwojowego swoje kompetencje doskonaliło 19 uczestniczek). W ramach programu każda kobieta uczestniczy w cyklu 6 całodniowych spotkań obejmujących łącznie 36 godzin szkoleń, podzielonych na 6 modułów. Wszystkie uczestniczki dokonują indywidualnej analizy behawioralnej w ramach badania Extended DISC, które pokazuje indywidualne predyspozycje, obszary rozwojowe, a także naturalne style zachowania i komunikacji. W ramach szkolenia kobiety odbywają także sesję coachingową 1:1 z trenerką programu.

- Światowe badania od lat pokazują, że obecność kobiet na stanowiskach decyzyjnych nie tylko pozytywnie wpływa na wyniki finansowe firm, ale również na wzrost ich konkurencyjności. Wspieranie ich rozwoju jest wpisane w strategię naszej firmy od wielu lat. Cieszę się, że w TVN Warner Bros. Discovery w ramach szerokiej oferty rozwojowej, kobiety mają tak wiele możliwości i odważnie sięgają po marzenia. Jako odpowiedzialny pracodawca chcemy tworzyć takie miejsce pracy, w którym każdy będzie czuł się dobrze a chęć nauki i rozwoju zawsze będzie wspierana i wzmacniana - komentuje Agnieszka Maciejewska, VP People & Culture w TVN Warner Bros. Discovery.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvn-szkolenia-dla-pracownikow,7169756703221377a ##

Program skierowany jest do kobiet w TVN Warner Bros. Discovery, które nie pełnią jeszcze ról menadżerskich, ale chciałby rozwijać kompetencje zarządcze, aby móc kierować projektami czy zespołami w przyszłości. „Leading Women" wspiera kobiety w osiąganiu ich celów zawodowych poprzez świadomą pracę w interesujących je obszarach, potwierdzanie talentów przy wsparciu narzędzia diagnostycznego, zdobywanie kompetencji i wiedzy istotnych z punktu widzenia lidera, a także budowanie w oparciu o tę wiedzę swojej indywidualnej ścieżki kariery w TVN Warner Bros. Discovery. Program ma również przygotowywać kobiety w organizacji do pełnienia ról liderskich w nowej, wymagającej rzeczywistości biznesowej.

Kobiety na kluczowych stanowiskach w TVN Warner Bros. Discovery

Kobiety w TVN Warner Bros. Discovery stanowią 45 proc. zatrudnionych. Spółką przewodzi Katarzyna Kieli na stanowisku president & managing director Warner Bros. Discovery w Polsce oraz CEO TVN.

W zarządzie TVN Warner Bros. Discovery znajdują się Dorota Żurkowska, która jest odpowiedzialna za krajową i międzynarodową dystrybucję portfolio kanałów i produktów, rozwój współpracy z partnerami w Polsce i za granicą oraz pełni funkcję szefowej Eurosportu oraz Dominika Stępińska-Duch, szefowa pionu prawnego TVN, odpowiedzialna za sprawy prawne, bezpieczeństwo informacji oraz compliance. Kobiety w organizacji stoją również na czele pionów biznesu, takich jak People&Culture, który zarządzany jest przez Agnieszkę Maciejewską.

- Nie da się przecenić kobiecych „role models” w organizacjach. Łatwiej jest pomyśleć o sobie w roli kierowniczej, zacząć podejmować wyzwania zawodowe, aktywnie zgłaszać się do pracy nad interesującymi projektami, jeśli w firmie kobiety są widoczne i zajmują wyższe stanowiska. Co ważne, jest też do kogo zwrócić się z prośbą o radę. W Warner Bros. Discovery wypracowaliśmy kulturę, która sprzyja inkluzywności i polityce równych szans, co jest naszą ogromną dumą - komentuje Agnieszka Maciejewska, VP People & Culture w TVN Warner Bros. Discovery.

Kobiety pełnią także rolę szefowych kanałów w TVN Warner Bros. Discovery. Na czele kanału TVN stoi Lidia Kazen; TVN7 i TVN Fabuła - Katarzyna Mazurkiewicz; TVN Style - Monika Pieczyńska-Modrzejewska; TTV - Joanna Sołdra; Metro, Discovery Channel, Food Network i Travel Channel - Dorota Eberhardt, która jako content strategy director, jest jednocześnie odpowiedzialna za strategię kontentową wszystkich kanałów rozrywkowych. Redaktorką naczelną TVN24 BiS jest Katarzyna Ramotowska, a zastępczynią redaktora naczelnego TVN24 - Brygida Grysiak.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"