Lemon Sky łączy się z agencją MAT

Agencja Lemon Sky (dawniej Adv.pl) przejmuje agencję marketingu zintegrowanego MAT. Obie firmy należą do Grupy ADV.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Przejęta właśnie przez Lemon Sky agencja MAT specjalizuje się w realizacji działań BTL i ATL oraz organizacji eventów (B2B i B2C). Głównymi klientami firmy są Honda, Unilever, Samsung, Reebok, Polkomtel, Orange, Kraft Foods, Samsung i Henkel. W agencji, kierowanej przez Sławomira Matula, pracuje 7 osób.

MAT podobnie jak Lemon Sky należy do Grupy ADV, która dwa lata temu za 80 proc. udziałów agencji zapłaciła 0,6 mln zł (więcej na ten temat). Natomiast teraz MAT jest całkowicie przejmowana przez Lemon Sky. W ciągu najbliższych kilku tygodni struktury firm zostaną odpowiednio zreorganizowane. Wszyscy pracownicy MAT dołączą do Lemon Sky, powiększając jej zespół do ponad 80 osób.

- Dzięki temu połączeniu zyskujemy konkretną wiedzę i doświadczenie poparte sukcesami w obszarach nam dotychczas nieznanych takich jak BTL czy organizacja akcji sprzedażowych i eventów - podkreśla Beata Turlejska-Zduńczyk, wiceprezes Lemon Sky.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa