LG postawił na agencję Hypermedia Isobar

Hypermedia Isobar wygrała przetarg na obsługę zintegrowanej komunikacji marketingowej marki LG na polskim rynku. Agencja będzie promować cały asortyment oferowany przez koncern.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

- Konsumenci oczekują, że marka LG opowie o sobie historię, osadzi siebie w szerszym kontekście rynkowym, a jednocześnie nakreśli wizję przyszłości i kierunek, w którym podąża. Takie wyzwanie postawiliśmy przed agencjami startującymi w naszym przetargu - opisuje Anna Wojniak, marketing manager w LG Electronics Polska. - Hypermedia Isobar przygotowała wciągającą opowieść marki i ciekawy pomysł jej realizacji, które idealnie wpisują się w świat marki LG - podkreśla.

Hypermedia Isobar będzie odpowiadać za zintegrowaną komunikację marketingową wszystkich kategorii produktów LG: telewizorów, urządzeń mobilnych, sprzętu audio-wideo, AGD i monitorów.

Umowę podpisano na czas nieokreślony.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"