Lidl porównuje ceny zakupów z Biedronki z sąsiednich dzielnic miasta. Kolejna odsłona batalii cenowej z Biedronką

Lidl Polska dokonał porównania wartości zakupów w poznańskich sklepach Lidl i Biedronki, opierając się na cenach 15 przykładowych produktów tych samych marek lub tożsamych marek własnych o tych samych pojemnościach lub gramaturach. To kolejna odsłona kampanii reklamowej sieci dyskontów.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Lidl porównuje ceny zakupów z Biedronki z sąsiednich dzielnic miasta. Kolejna odsłona batalii cenowej z Biedronką

Lidl Polska porównał wartości 15 przykładowych produktów w swoich sklepach oraz u konkurencji. Tym razem sieć porównała ceny w Poznaniu, w 10 sklepach stacjonarnych Lidl oraz 10 sklepach stacjonarnych Biedronki. Ze spotu wynika, że we wszystkich sklepach Lidl Polska porównywane produkty oferowane są w takiej samej, niskiej cenie.

„Druga odsłona kampanii reklamowej ponownie czerpie z kreatywnego formatu, inspirowanego stylizacją na wiadomości międzynarodowych kanałów informacyjnych” – podaje w komunikacie Lidl.

Lidl buduje „mapę cen”

— Z naszych obserwacji wynika, że różnice w cenie za identyczny zestaw przykładowych produktów między sąsiednimi dzielnicami u naszych konkurentów mogą osiągać ponad 17 zł. Ceny różnią się nie tylko na poziomie regionów, lecz nawet w obrębie jednego miasta! - mówi Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate affairs and CSR w Lidl Polska.

Kampania jest dostępna w różnych kanałach: w telewizji, radio, gazetkach Lidla, mediach społecznościowych oraz na platformie YouTube. Akcja powstała przy współpracy z GPD Agency, zaś za zakup mediów Havas Media.

Na początku marca ruszyła wizerunkowa kampania “Lidlowy przegląd cenowy”, w której sieć sklepów Lidl Polska pokazuje, że niezależnie, w którym jej sklepie w kraju zrobimy zakupy, to za te same produkty zapłacimy tyle samo. W przeciwieństwie do sklepów Biedronka - podkreśla Lidl.

Biedronka i Lidl od dawna mocno walczą o klientów. Konkurują cenami i w kampaniach promują koszyki cenowe pokazujące, że któraś z sieci jest tańsza. Na początku lutego br. posiadacze karty Moja Biedronka otrzymywali wiadomości tekstowe, w których promocyjne ceny w Biedronce porównywano do tych z Lidla. SMS-y wskazywały, że w konkurencyjnej niemieckiej sieci produkty są nawet kilkanaście procent droższe. 

Lidl już wtedy twierdził, że konkurent wprowadza klientów w błąd, bo część wymienionych w wiadomościach cen z jego sklepów jest niewłaściwa. Ostatnio obie sieci mocno obniżyły ceny wybranych, podstawowych produktów. 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"