Limitowana kolekcja puszek Sprite

8 lipca uczestnicy specjalnego wydarzenia Akcja Sprite, które odbyło się na warszawskiej Pradze mieli okazję po raz pierwszy zobaczyć i wypić Sprite'a z nowej limitowanej kolekcji puszek.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Składa się ona z 4 puszek o oryginalnych wzorach i jest już dostępna w sklepach. Ich wzory nawiązują bezpośrednio do bardzo popularnej kampanii telewizyjnej pod hasłem „Pragnienie nie ma szans” i są dodatkową inspiracją, by pokonywać pragnienie.

  

Limitowana kolekcja puszek Sprite to rarytas zarówno dla konsumentów jak i kolekcjonerów. Autorem ich unikalnej grafiki jest Przemysław Truściński – jedna z największych osobowości polskiego komiksu. Umieszczenie grafik komiksowych na puszkach z napojem gazowanym jest niespotykanym i oryginalnym pomysłem. Opowiadają one nowe historie bohaterów dobrze już znanych z reklam Sprite’a: Chudego i Kudłatego. Podobnie jak w spotach reklamowych na zmianę jeden z nich jest Sprite a drugi Pragnienie, przy czym zawsze Pragnienie nie ma szans...

Cztery sytuacje zilustrowane na puszkach, nazwane: basen, walec, węże i robotnicy, są zabawnymi, ale jednocześnie prowokującymi scenkami, nawiązującymi do idei, którą niesie ze sobą Sprite - jeden z bardziej popularnych napojów wśród młodzieży. Styl grafik jest doskonale znany fanom komiksu Przemysława Truścińskiego i nawiązuje do stylu w jakim jest utrzymana strona internetowa http://www.sprite.pl/. Sprite to symbol nieskrępowanej wolności, niezależności, wyrażania siebie i oczywiście pokonywania pragnienia. Doskonale można to było poczuć w trakcie Akcji Sprite, gdzie najnowsza kolekcja puszek miała swoją premierę oraz idealnie współgrała z graffiti, deskorolką czy innowacyjnym tunningiem rowerów. Całe wydarzenie odbyło się na warszawskiej Pradze, w hali programu dla młodych ludzi emitowanego przez Telewizję Polską – Re:Akcja, którego Sprite jest stałym partnerem. W czasie warsztatów uczestnicy nie tylko pokonywali skutecznie pragnienie pijąc Sprite’a, ale także wyrażali siebie  aktywnie uczestnicząc i współzawodnicząc z pionierami każdej z dyscyplin. Ambasadorzy Akcji Sprite – ASH1 – jeden z pierwszych na scenie graffiti i Czubaka – redaktor naczelny Hiro, pionier w skateboardingu, promowali całe wydarzenie w mediach i w swoich środowiskach, podano  w komunikacie.

Sugerowana cena detaliczna Sprite w limitowanej kolekcji puszek 330 ml wynosi 1,99 PLN. Produkt będzie dostępny w sklepach do końca września. Limitowana kolekcja będzie wsparta w sierpniu telewizyjną kampanią reklamową.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela