Limitowana kolekcja Żabki na święta. To zimowy zestaw ubrań w klimacie lat 90.

W związku z nadchodzącymi świętami Bożego Narodzenia Żabka oferuje świąteczne zestawy ubrań w stylu lat 90. Można je wygrać w konkursie.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Limitowana kolekcja Żabki na święta. To zimowy zestaw ubrań w klimacie lat 90.
Świąteczna kolekcja ubrań od Żabki

Zestawy zimowej odzieży od Żabki utrzymane są w stylistyce świąt z lat 90. Świąteczny zestaw składa się z ciepłego swetra oraz skarpetek, z nadrukami nawiązującymi do przekąsek z oferty Żabka Menu.

Na utrzymanych w zielonej kolorystyce ubraniach znalazły się zimowe motywy prezentujące hot dogi, pizzę, kawę, a także logo Żabki z lat 90. w specjalnym, świątecznym wydaniu. Ubrania zostały uszyte w Polsce.

To już trzecia szansa, by zdobyć limitowaną serię ubrań z dawnym logotypem Żabki. W marcu 2025 r. firma zaprezentowała linię ubrań Żabka CREW, a w maju wprowadziła letnią kolekcję. Autorką wszystkich serii jest Justyna Tasak – projektantka, graficzka i malarka współpracująca z topowymi markami modowymi.

– Moim zamysłem projektowym było stworzenie wzoru oddającego kultowy charakter Żabki oraz pogodną, radosną atmosferę świąt. Elementy z oferty Menu Żabka przekształciłam z okazji nadchodzącego okresu świętowania i splotłam z tradycyjnymi grudniowymi motywami. Wszystko to w połączeniu z retro logo Żabki w mikołajowej czapce. Powstały komplet – sweter i para skarpetek – doskonale wpisuje się w obecny nastrój i zachęca do wspólnego świętowania – mówi projektantka Justyna Tasak.

Limitowana pula zimowych nagród

Ubrania z zimowej kolekcji można wygrać wyłącznie w konkursie w aplikacji Żappka – na zwycięzców czeka 500 zestawów odzieży.

Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy kupić co najmniej jedną pizzę na wynos z oferty Żabka Menu, odpowiedzieć na pytanie: "Który produkt z Żabki mógłby być idealnym świątecznym prezentem?" i uzasadnić swój wybór. Za każdy zakup pizzy z aplikacją klient otrzyma kod uprawniający do wzięcia udziału w konkursie, a nagrody trafią do autorów najbardziej kreatywnych odpowiedzi. Konkurs potrwa do 10 grudnia br.

Motywem kampanii promującej konkurs będą zabawne zdjęcia i memy stylizowane na fotografie z lat 90., uzupełnione hasłami. Akcja promocyjna prowadzona będzie za pośrednictwem mediów społecznościowych i aplikacji Żappka.

Za pomysł i strategię kampanii odpowiada Żabka Polska, a za komunikację marketingową odpowiedzialna jest agencja kreatywna Cukier.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia