Z danych Nielsen Audience Measurement - do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl - wynika, że średnia widownia nadawanego w Polsacie piątego sezonu reality-show Polsatu „Love Island. Wyspa miłości”, w okresie od 28 lutego do 17 marca 2022 roku, wyniosła 504 tys. osób. Przełożyło się to na 5,50 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,44 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,79 proc. w grupie 16-59. Program emitowany jest sześć razy w tygodniu - od poniedziałku do piątku oraz w niedziele około godz. 22.00.
Najwyższą widownię dotychczas zgromadził odcinek show z 11 marca, który śledziło 653 tys. osób.

W porównaniu do nadawanej rok temu trzeciej odsłony widownia widowiska spadła o 242 tys. widzów. „Love Island. Wyspa miłości 3” w okresie od 28 lutego do 21 marca 2021 roku śledziło 746 tys. osób. Przełożyło się to na 7,09 proc. udziału w 4+, 11,71 proc. w 16-49 oraz 9,12 proc. w grupie 16-59.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/hotel-paradise-tvn7-5-sezon-program-ogladalnosc-trzy-tygodnie ##
Format „Love Island” powstał w Wielkiej Brytanii. Uczestnikami projektu są single i singielki w wieku od 18 do 35 lat, którzy w programie chcą znaleźć miłość lub przeżyć przygodę.
Polską odsłonę prowadzi modelka i prezenterka telewizyjna Karolina Gilon.












