Lucky Lod z Paralotnej

Paralotna przygotowała kolejną odsłonę kampanii reklamowej Centrum Handlowo - Rozrywkowego Promenada.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Projekt „Lucky Lód” jest częścią strategii p.t. „Bajkowa Promenada” przygotowanej na rok 2005/2006.

Nawiązując do znanej bajki, w humorystyczny sposób, projekt ten promuje całoroczne lodowisko znajdujące się wewnątrz Promenady.   

Reklama ma na celu poinformować o tym, że Promenada to centrum z różnorodną ofertą, nie tylko zakupową, ale również dające możliwość spędzenia miło wolnego czasu.

Informacje na temat lodowiska można znaleźć w prasie, w ekskluzywnym magazynie „Promenada Sukcesu”, na materiałach POS eksponowanych na terenie centrum, a także Direct Mail.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów