Łukasz Jakóbiak, autor formatu „20m2”, na czas trwania aktywacji wcielił się w rolę taksówkarza i poruszał się po Warszawie nowym Oplem Astra z systemem OnStar - osobistym opiekunem kierowcy. W akcji mogły wziąć udział osoby, które korzystały z aplikacji mobilnej iTaxi. Przejazd nowym modelem Opla można było zamówić na takich samych zasadach, jak inne taksówki.
Podczas jazdy youtuber przeprowadzał wywiady z fanami prowadzonego przez niego formatu, a także prezentował możliwości systemu OnStar, dzięki któremu kierowca i pasażerowie mają podczas jazdy stały dostęp do satelitarnego połączenia z asystentem.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/nowy-opel-astra-w-reklamach-z-juergenem-kloppem-drazni-klase-wyzsza-wideo ##

Pierwszy odcinek „20m2” z relacją z akcji wyemitowano 13 grudnia na kanale „20m2 Łukasza” na YouTube. Kolejne pojawią się w tygodniowych odstępach. Aktywację wspiera kampania socialowa na Facebooku. Materiały pojawią się również na kanale YouTube marki Opel oraz na jej facebookowym profilu.











