11-proc. wzrost na brytyjskim rynku zakupów online

Mieszkańcy Wielkiej Brytanii wydali w listopadzie na zakupy online o 11 proc. więcej pieniędzy w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego.

km - źródło: New Media Age
km - źródło: New Media Age
Udostępnij artykuł:

Natomiast w porównaniu z październikiem wydatki te zwiększyły się o 25 proc. - wynika z badania przeprowadzonego przez organizację Interactive Media In Retail Group (IMRG) i firmę Capgemini. Najszybciej rozwijającym się sektorem były akcesoria i prezenty, w przypadku których odnotowano 105-proc. wzrost w ujęciu miesięcznym oraz 56-proc. wzrost rok do roku. Z kolei w przypadku odzieży, obuwia i akcesoriów sprzedaż zwiększyła się o 14 proc. w ujęciu rocznym, co było dwa razy słabszym tempem wzrostu niż w poprzednim roku.

km - źródło: New Media Age
Autor artykułu:
km - źródło: New Media Age
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?