11-proc. wzrost na brytyjskim rynku zakupów online

Mieszkańcy Wielkiej Brytanii wydali w listopadzie na zakupy online o 11 proc. więcej pieniędzy w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego.

km - źródło: New Media Age
km - źródło: New Media Age
Udostępnij artykuł:

Natomiast w porównaniu z październikiem wydatki te zwiększyły się o 25 proc. - wynika z badania przeprowadzonego przez organizację Interactive Media In Retail Group (IMRG) i firmę Capgemini. Najszybciej rozwijającym się sektorem były akcesoria i prezenty, w przypadku których odnotowano 105-proc. wzrost w ujęciu miesięcznym oraz 56-proc. wzrost rok do roku. Z kolei w przypadku odzieży, obuwia i akcesoriów sprzedaż zwiększyła się o 14 proc. w ujęciu rocznym, co było dwa razy słabszym tempem wzrostu niż w poprzednim roku.

km - źródło: New Media Age
Autor artykułu:
km - źródło: New Media Age
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator