4fun Media: zmiana nazwy na Digital Network, Grzegorz Esz w radzie nadzorczej

Akcjonariusze spółki 4fun Media, zajmującej się głównie cyfrową reklamą zewnętrzną, zdecydowali o zmianie jej nazwy na Digital Network. Do rady nadzorczej został powołany Grzegorz Esz, w przeszłości odpowiadający za marketing Netii, Showmaxa i UPC Polska oraz zarządzający marką Heyah w T-Mobile Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
4fun Media: zmiana nazwy na Digital Network, Grzegorz Esz w radzie nadzorczej
Grzegorz Esz

Grzegorz Esz w radzie nadzorczej Digital Network zastąpił Wojciecha Bieńkowskiego, który w połowie stycznia został prezesem firmy.

W przeszłości Grzegorz Esz pracował m.in. jako dyrektor marketingu Showmaxa (w latach 2016-2019), członek zarządu ds. marketingu i sprzedaży w UPC Polska (2012-2015), wiceprezes ds. marketingu i sprzedaży w Netii (2009-2012) oraz dyrektor zarządzający Heyah w T-Mobile Polska.

Od trzech lat Esz jest prezesem firmy 5WHY Promotion zajmującej się m.in. konsultingiem, doradztwem strategicznym, działalnością promocyjną, wydawniczą oraz inwestycjami w koprodukcje filmowe.

Digital Network zamiast 4fun Media

W czwartek na walnym zgromadzeniu akcjonariusze 4fun Media zdecydowali o zmianie nazwy firmy na Digital Network. Wojciech Bieńkowski zapowiedział to zaraz po tym, jak został prezesem.

- Planowana zmiana nazwy na Digital Network SA związana jest z nową strategią, nad którą rozpoczęliśmy już prace. Docelowo będzie się ona opierać na trzech jasno określonych obszarach biznesowych: DOOH, digital signage oraz elektromobilności, w segmencie infrastruktury ładowania - opisał.

Poprzednia nazwa spółki była związana z markami należących do niej przez wiele lat trzech telewizyjnych kanałów muzycznych 4fun. W listopadzie 2020 roku sprzedała swojemu większościowemu akcjonariuszowi Epicom zarządzającą tymi stacjami spółkę 4fun, a także platformę e-commerce’ową Cupsell.

Krótko po wybuchu epidemii 4fun Media zbyła 51 proc. udziałów spółek prowadzących działalność jako agencja reklamowa Bridge2fun, sprzedała też kilka firm e-commerce’owych.

Screen Network główną działalnością firmy

Obecnie większość biznesu grupy Digital Network stanowi reklama zewnętrzna, którą zajmuje się jej spółka zależna Screen Network.

- Priorytetem w bieżącym roku będzie maksymalne wykorzystanie potencjału ponad 23 tysięcy ekranów reklamowych LED, którymi zarządzamy. Jako niekwestionowany lider rynku DOOH po trudnym dla całej branży reklamowej 2020 roku spowodowanym pandemią, w 2021 roku wróciliśmy na drogę dynamicznych wzrostów - zapowiedział Wojciech Bieńkowski.

- Drugim obszarem, w którym chcemy się rozwijać, jest rynek digital signage, obejmujący instalacje ekranów LED i zarządzanie contentem video w placówkach handlowych i usługowych. Na rynku rośnie zapotrzebowanie na nowoczesne nośniki, w tym te zaawansowane technologicznie, wykorzystujące AI czy biometrię - opisał nowy prezes firmy.

Do Epicom należą akcje stanowiące 63,76 proc. kapitału i głosów na walnym zgromadzeniu spółki.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"