730 tys. widzów ogląda Teatr Telewizji

Spektakle w ramach Teatru Telewizji w TVP1 śledzi średnio 732 tys. widzów. Największą widownię, jak dotąd, zgromadził premierowy spektakl „Czarnobyl. Cztery dni w kwietniu”.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Wyemitowany 18 kwietnia spektakl „Czarnobyl. Cztery dni w kwietniu” przyciągnął 1,19 mln widzów. Najmniejszą popularnością cieszyły się „Narty Ojca Świętego” (458 tys. osób). Teatr Telewizji zapewnia Jedynce 7,35 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 6,02 proc. udziału wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia.

 

(P) – premiera

 

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl TVP1 zajmuje podczas emisji Teatru Telewizji czwartą pozycję na rynku. Warto jednak podkreślić, że pozostałe stacje emitują w tym paśmie głównie propozycje o charakterze komercyjnym.

Teatr Telewizji oglądają przede wszystkim kobiety, mieszkańcy małych i największych miast oraz widzowie z wykształceniem wyższym. 

TVP1 emituje spektakle Teatru Telewizji w poniedziałki o godzinie 22.00. Kolejną premierę zaplanowano na 9 maja – stacja pokaże sztukę „Boulevard Voltaire” autorstwa i w reżyserii Andrzeja Barta.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami