8,3 mln użytkowników Facebooka w Polsce. Serce i Rozum przed Allegro

Serwis Socialbakers podał, że Facebook ma obecnie w Polsce 8,3 miliona użytkowników - tylko o 37,9 tys. więcej niż w marcu. Najpopularniejszym profilem marki jest Serce i Rozum, które wyprzedziło Allegro, a wśród profili mediowych niezmiennie na czele są Demotywatory.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z najnowszych danych Socialbakers wynika, że pod względem liczby użytkowników - na globalnej liście Facebooka - Polska jest na 24. miejscu (w marcu byliśmy pozycję wyżej).

Prowadzą USA (154,8 mln - spadek o 1,1 mln), przed Indiami (45,9 mln - wzrost o 848,3 tys.), a na trzecie miejsce awansowała Brazylia (44,2 mln - wzrost o 2 mln), która wyprzedziła Indonezję (43,5 mln - spadek o 9 tys.). Pierwszą piątkę zamyka Meksyk (33,9 mln - wzrost o 342,2 tys.).

grafika

 

Z Facebooka korzysta 21,57 proc. mieszkańców i 36,96 proc. internautów z Polski. 53 proc. użytkowników portalu z naszego kraju stanowią kobiety, 47 proc. to mężczyźni (w marcu było to 52 proc. do 48 proc.).

grafika

    

Największy odsetek członków portalu ma od 18 do 24 lat (32 proc.), a następne grupy wiekowe to 25-34 (28 proc.), 13-15 (11 proc.), 35-44 (10 proc.) i 16-17 (9 proc.).

grafika

Według statystyk Socialbakers, najpopularniejszym profilem marki w Polsce z liczbą 789,4 tys. fanów jest obecnie Serce i Rozum, które wyprzedziło Allegro (781,2 tys.). Kolejne miejsca zajmują Play, Reserved i Orange Polska.

grafika

Wśród profili mediowych prowadzą Demotywatory (1,28 mln fanów), przed Radio Eska, Filmwebem, MTV Polska i Viva Polska.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska