ABC Public Relations w strukturach Hill & Knowlton

Duńska agencja ABC Public Relations została kupiona przez sieć agencji Hill & Knowlton należącą do holdingu reklamowego WPP

Proto
Proto
Udostępnij artykuł:

Duńska agencja zmieniła nazwę na Hill & Knowlton ABC. Do jej klientów należą m.in. Unilever, GlaxoSmithKline i Tiscali. To kolejny krok do rozbudowy skandynawskiej sieci H&K, która do tej pory miała oddziały w Norwegii i Szwecji. W jej skandynawskiej sieci, oferującej kompleksowe usługi w zakresie PR, pracuje obecnie ok. 100 osób. Od początku lat 90. Hill & Knowlton prowadzi ekspansję w krajach obszaru bałtyckiego. Po przejęciu duńskiej agencji ma swoje oddziały w większości z nich. Jedynie w Polsce i na Litwie współpracuje z firmami stowarzyszonymi.

Proto
Autor artykułu:
Proto
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"