ABC Public Relations w strukturach Hill & Knowlton

Duńska agencja ABC Public Relations została kupiona przez sieć agencji Hill & Knowlton należącą do holdingu reklamowego WPP

Proto
Proto
Udostępnij artykuł:

Duńska agencja zmieniła nazwę na Hill & Knowlton ABC. Do jej klientów należą m.in. Unilever, GlaxoSmithKline i Tiscali. To kolejny krok do rozbudowy skandynawskiej sieci H&K, która do tej pory miała oddziały w Norwegii i Szwecji. W jej skandynawskiej sieci, oferującej kompleksowe usługi w zakresie PR, pracuje obecnie ok. 100 osób. Od początku lat 90. Hill & Knowlton prowadzi ekspansję w krajach obszaru bałtyckiego. Po przejęciu duńskiej agencji ma swoje oddziały w większości z nich. Jedynie w Polsce i na Litwie współpracuje z firmami stowarzyszonymi.

Proto
Autor artykułu:
Proto
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami