Adam Kotleszka i Paweł Paczul z Grupy Weszło zakażeni koronawirusem

U dziennikarzy Grupy Weszło Adama Kotleszki i Pawła Paczula wykryto zakażenie koronawirusem. Sześć innych osób wraca do redakcji, ponieważ po izolacji uzyskały negatywny wynik w teście na koronawirusa. - Prawdopodobnie przywrócimy poranki radiowe prowadzone przez jedną osobę, a nie dwie - mówi Krzysztof Stanowski, szef Grupy Weszło.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:
Adam Kotleszka i Paweł Paczul z Grupy Weszło zakażeni koronawirusem
Adam Kotleszka, fot. Kanał Sportowy

Koronawirusa u Adama Kotleszki został zdiagnozowany w zeszłym tygodniu. Dziennikarz poinformował o tym na Twitterze w czwartek.

- Ja vs. choroba, do przerwy 0:1. Ale drugie połowy zawsze mam lepsze. Jutrzejszy Magazyn Lig Egzotycznych musimy przenieść na za tydzień. Zdrowia Wam życzę, dbajcie o siebie - napisał.

„Magazyn Lig Egzotycznych” można oglądać w radiu internetowym Weszło FM i youtube’owym Kanale Sportowym, od pewnego czasu jest emitowany w piątku po południu.

Krzysztof Stanowski, założyciel i szef Grupy Weszło, przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl, że po wykryciu zakażenia u Adama Kotleszki na izolację skierowano osoby z zespołu redakcyjnego, które miały z nim kontakt w ostatnim czasie. - Na taką izolację na tydzień poszło siedem osób. Wykonaliśmy im testy, Pawłowi Paczulowi wyszedł wynik pozytywny, a pozostałym negatywny - opisał. Zaznaczył, że sześć osób z negatywnym wynikiem we wtorek wróciło do pracy.

Jak ta sytuacja wpłynęła na codziennie funkcjonowanie Grupy Weszło? - Najbardziej ucierpiało radio, przez kilka dni mieliśmy mniejszą obsadę, nie mogliśmy też nagrać kilku formatów wideo, ale generalnie nic dramatycznego się nie stało - stwierdził Stanowski. - Cały czas stosujemy się do wszystkich zaleceń epidemicznych. Prawdopodobnie przywrócimy poranki radiowe prowadzone przez jedną osobę, a nie dwie - zapowiedział.

Paweł Paczul w Weszło FM współprowadzi m.in. programy „Weszłopolscy” i „Liga minus”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa