AdOcean wprowadza retargetowanie

Dostarczająca usługi adserwerowe firma AdOcean wprowadziła do swojego systemu emisji reklam nową funkcjonalność - retargetowanie.

km
km
Udostępnij artykuł:

Nowe rozwiązanie AdOcean pozwala na dotarcie do określonej grupy użytkowników potencjalnie zainteresowanych produktem bądź usługą na stronie reklamodawcy.

Oprócz ustalenia grupy użytkowników zainteresowanych daną tematyką na stronie, retargetowanie umożliwia również wyselekcjonowanie tych internautów, którzy mieli kontakt z komunikatem reklamowym. Dzięki temu reklamodawca uzyskuje możliwość ponownego zareklamowania usługi bądź produktu osobom, które widziały daną reklamę wcześniej, lecz nie zdecydowały się na wykonanie akcji (np. zakupu produktu).

Dzięki zastosowaniu retargetowania klienci AdOcean mają uzyskać możliwość zwiększenia efektywności prowadzonych kampanii sprzedażowych oraz optymalizacji kosztów realizowanych działań promocyjnych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe