Agencja love to talk wypromuje w social mediach Tullamore D.E.W.

Agencja love to talk rozpoczyna pracę dla marki whiskey Tullamore D.E.W.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Agencja love to talk wypromuje w social mediach Tullamore D.E.W.

Do zadań zespołu love to talk należy prowadzenie profilu klienta na Facebooku, w tym m.in. tworzenie treści, moderacja komentarzy, kontakt z internautami oraz prowadzenie kampanii reklamowych. Dodatkowe agencja poprowadzi działania niestandardowe, promocyjne i edukacyjne.

Za obsługę marki z ramienia agencji odpowiadają Justyna Jarząbska, Agnieszka Powązka oraz Dorota Branicka.

Klient został pozyskany w drodze przetargu. Strony nie informują, na jak długo podpisano umowę. 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska