Akcja samplingowa karmy dla kotów

Pod koniec czerwca br. w sieci Relay Inmedio ruszyła akcjasamplingowa karmy dla kotów Gourmet Perle marki Purina przygotowanaprzez poznańską agencję reklamową Albedo Marketing. W czasie jejtrwania wydanych zostanie 40 tys. saszetek produktu.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Działania skierowane są do dobrze sytuowanych kobiet w wieku 25- 45 lat, posiadających koty, mieszkających w dużych i średnichmiastach. Celem jest zwrócenie ich uwagi na nowy produkt z segmentupremium w portfolio Nestle Purina.

Akcji samplingowej towarzyszy konkurs - mogą wziąć w nim udziałwszystkie osoby, które wypełniły i odesłały na adres organizatoraankietę dołączoną do otrzymanego sampla. Pierwsze 300 z nichotrzyma w prezencie perły. Dodatkowo pieć uczestniczek, które wnajciekawszy sposób dokończą zdanie "Mój kot jest wyjątkowy,ponieważ&" nagrodzonych zostanie bonami o wartości 500 zł na zakupbiżuterii w salonach W.Kruk.

Konkurs trwa od 20 czerwca do 31 sierpnia br., komunikowanybędzie na ulotkach dołączanych do sampli. Do dyspozycji uczestnikówoddana została także infolinia.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"