Aleksandra Szulencka: ze smARTcat do Made in PR

Aleksandra Szulencka dołączyła do zespołu agencji Made in PR. Wcześniej pracowała m.in. w Partner of Promotion i smARTcat.

km
km
Udostępnij artykuł:

Szulencka dołączyła w Made in PR do prowadzonego przez Pawła Tabakę działu odpowiedzialnego za realizację projektów korporacyjnych. Zespół ten specjalizuje się m.in. w tworzeniu strategii wizerunkowych, PR korporacyjnym, zarządzaniu kryzysowym, public affairs, employer brandingu oraz działaniach CSR i komunikacji wewnętrznej. Dział obsługuje marki m.in. z sektora handlowego i branży budowlanej.

Szulencka wcześniej związana była z agencją Partner of Promotion, gdzie realizowała projekty m.in. dla branży energetycznej, a także przygotowywała strategie komunikacyjne i wizerunkowe dla klientów z sektora publicznego.

W 2016 r. pracowała w agencji reklamowej smARTcat dla takich marek jak Robert Bosch Poland, Randstad oraz Purmo.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?