Alior Bank promuje najwyższy standard jakości usług (wideo)

Ruszyła nowa kampania reklamowa Alior Bank w której promuje 'najwyższy standard jakości usług'. Wiodącym medium kampanii jest telewizja, wspierana silną komunikacją w internecie.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Intensywna kampania telewizyjna do końca listopada 2010 roku. Spoty reklamowe będą wyemitowane w stacjach: Polsat, TVN, TVP1, TVP2, TVN7, TV4, oraz w kanałach tematycznych.

W pierwszym etapie kampanii wykorzystany zostanie 30-sekundowy spot nawiązujący do zwycięstwa Alior Banku w rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka”. W reklamie podkreślone będą też benefity konta osobistego w Alior Banku, w tym bezpłatne wydanie karty Debit MasterCard z technologią PayPass. Od 23 października 2010 roku rozpocznie się emisja kolejnego spotu produktowego, dedykowanego bezpłatnemu pakietowi usług concierge „Osobisty Asystent”.

Kampania w internecie obejmie emisje reklam w największych portalach (m.in. Onet, Interia), w sieciach reklamowych, skupiających wiele mniejszych serwisów, oraz w komunikatorze Gadu-Gadu. Masowe e-mailingi, promujące ofertę konta i informujące o zdobytych wyróżnieniach, zostaną wysłane do ponad 2 mln internautów. Kampania w internecie będzie wspierana działaniami promocyjno-sprzedażowymi w wyszukiwarce Google.

W listopadzie planowana jest masowa dystrybucja mailingu bezadresowego z informacją o kluczowych benefitach konta. Dodatkowo witryny oddziałów Alior Banku zostały oznakowane naklejkami promocyjnymi, a także oddziały otrzymały dedykowane materiały POS.

Kampanię reklamową przygotowała agencja reklamowa PZL. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Maxus.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"