Althermedia zajmie się dla NASK społeczną kampanią o sekstingu

Agencja Althermedia wygrała przetarg Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej na realizację społecznej kampanii poświęconej problemowi wytwarzania i publikowania w internecie intymnych materiałów przez osoby małoletnie intencjonalnie angażujące się w erotyczną lub seksualną aktywność. Pokonała w nim 11 konkurentów.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Althermedia zajmie się dla NASK społeczną kampanią o sekstingu
fot. Shutterstock.com

Oprócz agencji Althermedia oferty w przetargu złożyły też agencje: Projekt PR, BERM, Aplan Media, Note Interactive, agencja reklamowa dsk, Ideo Force, MP Media, Five Media, Clos Brothers, Hill+KnowltonStrategies i Tarraya.

Althermedia zajmie się przygotowaniem koncepcji kreatywnej oraz realizacją społecznej kampanii poświęconej problemowi wytwarzania i publikowania w internecie intymnych materiałów przez osoby małoletnie intencjonalnie angażujące się w erotyczną lub seksualną aktywność.

Będzie też odpowiadać za emisję kampanii na portalach społecznościowych (Facebook, Twitter, LinkedIn). 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?