Amazon.com testuje nowy wygląd

Amazon.com szykuje duży redesign swojej witryny. Może to zwiastować premierę firmowego tabletu.

km
km
Udostępnij artykuł:

W porównaniu do obecnej wersji serwisu, nowy design jest bardziej przejrzysty. Zrezygnowano z charakterystycznych dla sklepu kolorów - niebieskiego i pomarańczowego, wprowadzono więcej białej przestrzeni i większy pasek wyszukiwania. Łatwiej dostępne i bardziej intuicyjne są też koszyk i lista życzeń.

Dzięki nowemu wyglądowi Amazon chce bardziej uwidocznić takie produkty jak utwory MP3, e-booki na czytnik Kindle oraz cyfrowe gry i aplikacje ze sklepu Amazon Appstore for Android.

Testowana strona wygląda na zoptymalizowaną pod tablety, co może mieć związek z planowaną przez firmę premierą tego typu urządzenia (więcej na ten temat).

grafika

Testy nowego wyglądu Amazon.com rozpoczęły się w zeszłym tygodniu i stopniowo jest on udostępniany kolejnym internautom. Jak na razie nie wiadomo kiedy konkretnie nastąpi oficjalne uruchomienie nowej wersji sklepu.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS