Ameryka Płn. liderem w wydatkach na reklamę w portalach społecznościowych

Największa część globalnych nakładów na reklamę w portalach społecznościowych pochodzi z Ameryki Północnej - wynika z danych firmy eMarketer.

km
km
Udostępnij artykuł:

W 2013 roku Ameryka Północna odpowiadała za 43,2 proc. globalnych wydatków na reklamę w serwisach społecznościowych. W kolejnych latach odsetek ten ma nieznacznie spadać: do 42,3 proc. w bieżącym roku i 40,2 proc. w roku 2016.

Na drugim miejscu jest region Azji i Pacyfiku, którego udział ma wzrosnąć z 28,6 proc. w 2013 roku do 31 proc. w roku 2016. Wzrost w tym samym okresie jest prognozowany także dla trzeciej w kolejności Europy Zachodniej - z 21,6 proc. do 23,3 proc. W tyle pozostają natomiast Ameryka Łacińska, Europa Środkowo-Wschodnia oraz Bliski Wschód i Afryka.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat