Kolejny tygodnik sprzedawany przez Paczkomaty. "Bardzo przyszłościowy system dystrybucji"

Tygodnik “Angora” od trzech tygodni jest dostępny w prenumeracie w Paczkomatach Inpost. Docelowo czytelnicy będą mogli zamówić pojedyncze wydania.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
Kolejny tygodnik sprzedawany przez Paczkomaty. "Bardzo przyszłościowy system dystrybucji"
fot. Screen Fb Tygodnik Angora

Jak mówił w kwietniu, w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Mirosław Kuliś, założyciel “Angory”: “Rozmawiamy z Inpostem i już niedługo będzie można nas kupować poprzez Paczkomaty”.

I rzeczywiście, Angora od 3 tygodni jest dostępna w Paczkomatach. – Jest to bardzo przyszłościowy system dystrybucji prasy, ponieważ po upadku Ruchu, jest problem z zakupem prasy, szczególnie w małych miejscowościach – przyznaje dla Wirtualnemedia.pl Jerzy Wyrozumski, prezes zarządu Westa Druk, wydawcy “Angory”.  

Wyrozumski zauważa, że odbiorcy korzystający z paczkomatów w małych miejscowościach to ok. 50 proc.   – Jeżeli chodzi o duże miasta, mamy zamówienia z Warszawy czy Łodzi, ale nie brakuje również tych mniejszych miejscowości – dodaje.

“Angora” pracuje aktualnie nad rozszerzeniem oferty paczkomatowej, m.in. nowymi systemami płatności oraz sprzedaży pojedynczych egzemplarzy. Aktualnie najmniejszy pakiet prenumeraty obejmuje miesiąc, czyli 4 wydania, a największy – 52.  

grafika

– Założeniem współpracy z Inpostem jest prenumerata obejmująca różne okresy, ale docierają do nas prośby od czytelników dotyczące możliwości zakupu pojedynczych egzemplarzy – wyjaśnia prezes.  

Pierwszym tytułem, który pojawił się w sprzedaży przez Paczkomaty, był “Tygodnik Powszechny”, co nastąpiło w marcu br. Potem dołączył do niego  “Polityka”. 

Według danych Polskich Badań Czytelnictwa, opracowanych przez Wirtualnemedia.pl, w czwartym kwartale 2024 roku sprzedaż  “Angora” wynosiła 127 912 egzemplarzy. To o 13,04 proc. mniej niż rok wcześniej. Jednak popularnym tygodnikom opinii do “Angory” daleko, w tym samym okresie sprzedaż “Polityki” wyniosła ok 75 tys. egz., “Newsweeka” - 60 tys. egz., a “Gościa Niedzielnego” - 57 tys. egz.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?