AON zamiast AIG na koszulkach Man Utd

Manchester United podpisał czteroletnią umowę sponsorską zamerykańskim gigantem ubezpieczeniowym Aon Corporation.

km
km
Udostępnij artykuł:

Logo Aon pojawi się na koszulkach piłkarzyangielskiego klubu od sezonu 2010/11, po wygaśnięciu obecnej umowyz AIG - przeżywającą kłopoty finansowe inną wielkąfirmą ubezpieczeniową z USA.

Władze klubu i nowy sponsor nie ujawniają finansowych szczegółówodnośnie zawartej umowy, ale według medialnych doniesień może onabyć warta do 80 milionów funtów. Dla porównania AIG w ramachczteroletniej umowy płaci Man Utd 14 milionówfuntów rocznie.

Aon ma nadzieję, że współpraca z klubem zwiększy rozpoznawalnośćjego marki. Jako przykład podaje tutaj firmę AIG, która popierwszym roku obowiązywania umowy z Man Utd stała się 47.najbardziej rozpoznawalną marką na świecie, a na liście najbardziejszanowanych firm zanotowała awans z 84. na 30. miejsce.

źródło: Marketing Week

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"