Archiwalne numery „Rolling Stone” pojawią się w Google Play

Archiwalne wydania kultowego muzycznego magazynu „Rolling Stone” znajdą się w ofercie kiosku Google Play. Trzy lub cztery artykuły z każdego numeru będą dostępne za darmo.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Według zapowiedzi nowa oferta ma się pojawić w Google Play w piątek. Będą mieli do niej dostęp użytkownicy systemów iOS oraz Android.

Na razie nie są znane ceny archiwalnych numerów „Rolling Stone” w formie cyfrowej, jednak obaj partnerzy umowy zapewniają, że w każdym wydaniu zostanie wybranych od trzech do czterech artykułów, które będzie można przeczytać za darmo zarówno w Google Play, jak i na internetowej stronie „Rolling Stone”.

Gus Wenner, syn założyciela „Rolling Stone” Janna Wennera i szef segmentu cyfrowego w Wenner Media w rozmowie z serwisem Fast Company przyznaje, że już od dłuższego czasu poszukiwał odpowiedniej platformy do sprzedaży archiwaliów magazynu. - Z naszych statystyk wynika, że starsze numery cieszą się sporym zainteresowaniem czytelników - podkreśla. - Problem polega na tym w jaki sposób dobrze wypromować je w sieci, aby ułatwić dostęp do nich szerokiej rzeszy odbiorców. Dlatego pomyśleliśmy o Google.

- Naszym celem jest pomoc wydawcom w stale zmieniających się warunkach rynkowych - zaznacza z kolei Brian Irving, szef marketingu Google Play. - Cały czas poszukujemy sposobów na współpracę z twórcami treści i wydawcami, także w wypadkach gdy chodzi o przywrócenie do życia materiałów pochodzących z przeszłości, ale ponadczasowych i nadal atrakcyjnych dla czytelników.

W ramach umowy pomiędzy „Rolling Stone” a Google ten ostatni wykupi w kolejnych numerach pisma reklamy, aby spopularyzować wśród odbiorców możliwość kupienia archiwalnych numerów magazynu w Google Play.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szef "Solidarności" odpowiada ministrze. Pracownicy TVP "obywatelami drugiej kategorii"?

Szef "Solidarności" odpowiada ministrze. Pracownicy TVP "obywatelami drugiej kategorii"?

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt