Artur Brzęczkowski po 12 latach odszedł z Allegro.pl

Z końcem lutego Artur Brzęczkowski opuścił stanowisko dyrektora marketingu Allegro.pl. Jego obowiązki przejął Marcin Dyczak, który od pół roku jest dyrektorem marketingu wszystkich serwisów transakcyjnych Grupy Allegro.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Jako dyrektor marketingu Allegro.pl Artur Brzęczkowski pracował od listopada 2000 roku. Wcześniej przez półtora roku był dyrektorem programowym Grupy Radiowej Agory oraz przez pięć lat dziennikarzem i wydawcą RMI FM.

Ani Artur Brzęczkowski, ani Grupa Allegro nie informują o przyczynach i szczegółach zakończenia współpracy. Nie wiadomo również, jakie są dalsze plany zawodowe Brzęczkowskiego.

Stanowisko dyrektora marketingu Allegro.pl pozostanie w najbliższym czasie nieobsadzone. Działem będzie kierował Marcin Dyczak, który od września ub.r. jest dyrektorem marketingu wszystkich serwisów transakcyjnych Grupy Allegro w Polsce i za granicą. Poprzednio Dyczak był group marketing directorem PayU, a wcześniej pracował w działach produktowych i marketingowych kilku banków, takich jak m.in. Alfa Bank Ukraine, Bank Millennium i Inteligo.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"