Awans w GN Netcom

Monika Ambroziak awansowała na stanowisko channel marketingmanagera GN Netcom na Europę Środkową i Wschodnią. Do polskiegozespołu duńskiej firmy dołączyła w połowie 2008 roku.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Dotychczas koordynowała działania marketingowe i promocyjneproduktów marki Jabra dla rynku biur i call center orazużytkowników indywidualnych w wybranych krajach Europy Środkowej iWschodniej.

Obecnie będzie odpowiadać za tworzenie i realizację strategiimarketingowych, planów promocyjnych oraz zarządzanie budżetemmarketingowym firmy GN Netcom w segmentach B2B oraz B2C. Dodatkowobędzie koordynowała funkcjonowanie programów partnerskich. Podległejej kraje to m.in.: Czechy, Rumunia, Bułgaria, kraje bałkańskie inadbałtyckie oraz Węgry i Słowacja.

Monika Ambroziak jest absolwentką Akademii Ekonomicznej weWrocławiu i Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Wcześniejodpowiadała za działania marketingowe takich firm jak: TrakElectronics Polska i Prima Moda. Przed przyjściem do GN Netcompracowała na stanowisku kierownika działu marketingu firmy KomsaPolska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"