Awanse i zmiany w Adv.pl

Łukasz Krętkowski i Grzegorz Kotla awansowali na stanowiska dyrektorskie w działach account i new business agencji interaktywnej Adv.pl (Grupa ADV). Działy te funkcjonują w ramach departamentu sales and service.

km
km
Udostępnij artykuł:

Łukasz Krętkowski ze światem interaktywnym związany jest od 2002 roku. Od 1 września 2011 roku pełni w Adv.pl funkcję szefa działu account i odpowiada za budowanie relacji z klientami agencji.

Karierę w Adv.pl Krętkowski rozpoczął w 2008 roku jako senior account manager, prowadzący jednego z kluczowych klientów agencji Telekomunikację Polską S.A. Jest współautorem takich kreacji i strategii, jak "Viral Kaszpirowski" oraz profil "Serce i Rozum" na Facebooku. Ukończył Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych na Uniwersytecie Warszawskim.

grafika

Dyrektorem działu new business został Grzegorz Kotla, który z Adv.pl związany jest od początku istnienia agencji. W ciągu 11 lat pełnił funkcję senior account managera, szefa działu obsługi klienta, new business managera oraz account directora. Doświadczenie zawodowe zdobywał realizując projekty m.in. dla Philip Morris Polska (marki: Marlboro, SHE, L&M), Microsoft, Lukas Bank, BRE Bank, Pioneer Pekao TFI, BRE Bank Hipoteczny, Euro Bank, Telefonia Dialog, Winiary, Leroy Merlin, Motor Presse Polska, Muratora i SKOKu Stefczyka.

Kotla jest absolwentem Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Szkoły Podchorążych Rezerwy w Wyższej Szkole Oficerskiej im. Stefana Czarnieckiego w Poznaniu. Jest także współautorem książki "E-marketing w akcji".

grafika

W ramach departamentu sale and service funkcjonuje również 7-osobowy dział project managment, którego dyrektorem jest Agata Anioł.

Z Adv.pl Anioł związana jest od 6 lat. Swoją karierę w agencji rozpoczynała jako client partner, później pracowała jako senior project manager. Współtworzyła dział project managerów. W dotychczasowej pracy na rzecz Adv.pl prowadziła projekty dla takich klientów jak Microsoft, Nestle, Bols, Lukas Bank, Empik, BZWBK, 3M, Telefonia Dialog oraz TP SA.

Anioł ukończyła Zarządzanie Informacją Marketingową na Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu oraz Podyplomowe Studium: Zarządzanie Projektami. Jest również współautorką książki "E-marketing w akcji".

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta