Axel Springer wchodzi do e-kiosku

Polskie edycje 'Newsweeka' i 'Forbesa' rozpoczynają współpracę z e-Kiosk.pl.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

– Zdecydowaliśmy się na współpracę z e-Kiosk.pl, gdyż w Newsweeku i Forbesie generalnie chcemy rozwijać ten kanał dystrybucji, zaś oferta e-Kiosk.pl łączyła w sobie atrakcyjność cenową z otwartością systemu technologicznego – mówi Jerzy Karwelis, dyrektor wydawniczy Newsweek Polska i Forbesa.

E-wydanie Newsweeka w systemie e-Kiosk.pl kosztuje w specjalnej ofercie e-prenumeraty do 31 marca 2 zł, normalnie 2,50 zł, jeden numer Forbesa natomiast 5 zł.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem