AXN w Polsce z nowym programming managerem. Transfer z Canal+

Agnieszka Zawadzka-Jopek, dotąd związana z Canal+ Polska, została nowym programming managerem, odpowiedzialnym za kanały AXN w polskim oddziale Antenna Entertainment - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
AXN w Polsce z nowym programming managerem. Transfer z Canal+
Agnieszka Zawadzka-Jopek, fot. Antenna Group

- Bardzo się cieszę, że dołączyłam do Antenna Entertainment, która oferuje duże możliwości rozwoju. Udział w tworzeniu nowej oferty programowej to dla mnie szczególne wyzwanie. Główny cel to wzrost i umocnienie pozycji kanałów AXN w Polsce i mam nadzieje, że uda mi się do tego przyczynić - mówi Agnieszka Zawadzka-Jopek

Wcześniej funkcję programming managera AXN w Polsce pełnił Przemysław Czajkowski, który latem ub.r. podjął decyzję o odejściu z firmy. 

- Stanowisko kierownika programowego zostanie obsadzone pod koniec lutego - mówił Wirtualnemedia.pl w styczniu br. Kim Poder, COO Antenna Group i CEO Antenna Entertainment. - Jest to kluczowe stanowisko, dzięki któremu lokalne preferencje mogą znaleźć odzwierciedlenie w produkcie. A to pozwala nam sprostać oczekiwaniom polskich widzów. Z tego samego powodu kontynuujemy również współpracę z miejscowymi ekspertami i agencjami - dodał.

Agnieszka Zawadzka-Jopek od 2011 r. jest zawodowo związana z branżą medialną. Swoją karierę zaczęła w SDI Media koordynując projekty dubbingowe na rynkach EMEA.

W 2015 r. dołączyła do redakcji kanałów tematycznych Canal+ Polska. Zajmowała się głównie stacjami Canal+ Kuchnia oraz Canal+ Domo, pracowała też przy MiniMini+,  Teletoon+ i Planete+. Odpowiadała za selekcji kontentu, zakupy programowe, koordynację autopromocji od strony kreatywnej, brała też aktywny udział w developmencie oraz formatowaniu produkcji własnych.

Zwolnienia w polskim biurze AXN

W grudniu ub.r. z polskiego oddziału Antenna Group zwolniono Agatę Komudę, która przez wiele lat pracowała w firmie jako marketing director w Europie Środkowej. Rozstano się też z Magdaleną Jagiełło, zatrudnioną jako ad sales manager w tym samym regionie.

- Firma przechodzi restrukturyzację, która ma zoptymalizować organizację i zwiększyć wydajność procesów. Celem tych zmian jest zapewnienie lepszej struktury wewnątrz firmy, z przejrzystszym zakresem ról i obowiązków na wszystkich poziomach. Poza tym pragniemy osiągnąć wydajność, która pozwoli nam zwiększyć inwestycje w regionie. Restrukturyzacja miała wpływ nie tylko na Polskę, lecz na wszystkie kraje, w których Antenna Entertainment prowadzi działalność - wyjaśniał w grudniu Kim Poder. 

W Polsce AXN zadebiutował w 2003 roku. Był kiedyś w czołówce kanałów tematycznych w naszym kraju. W 2006 roku pojawiły się AXN Crime i AXN SciFi, które w 2013 roku zmieniły nazwę na AXN White i AXN Black. W 2012 roku nad Wisłą pojawił też AXN Spin.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Historie ludzkie w nowej kampanii Providenta

Historie ludzkie w nowej kampanii Providenta

Ruszyła nowa odsłona kampanii "Mała książka-wielki człowiek"

Ruszyła nowa odsłona kampanii "Mała książka-wielki człowiek"

Zmiany w "The Voice of Poland". Influencerka współprowadzącą show

Zmiany w "The Voice of Poland". Influencerka współprowadzącą show

Nowa stacja w ofercie Canal+

Nowa stacja w ofercie Canal+

Rekordowe zainteresowanie Predator Games – tysiące uczniów i szkół gotowych do gry
Materiał reklamowy

Rekordowe zainteresowanie Predator Games – tysiące uczniów i szkół gotowych do gry

Grupa naTemat sprzedana. Kupił ją Przemysław Pająk ze Spider’s Web i Jakub Kralka

Grupa naTemat sprzedana. Kupił ją Przemysław Pająk ze Spider’s Web i Jakub Kralka