Bartłomiej Piotrowski: z KinAds do Multikino Media

Bartłomiej Piotrowski objął funkcję sales managera w Multikino Media, biurze reklamy sieci Multikino. Poprzednio pracował w innym brokerze reklamy kinowej - KinAds.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Bartłomiej Piotrowski: z KinAds do Multikino Media
Bartłomiej Piotrowski

W Multikino Media do zadań Bartłomieja Piotrowskiego należeć będzie obsługa strategicznych domów mediowych oraz kluczowych klientów, takich jak m.in. Red Bull, Renault,  Hochland, Fiat i Animex. Ponadto zajmie się on pozyskiwanie partnerów do wydarzeń specjalnych oferowanych przez Multikino.

Poprzednio przez 3,5 roku Piotrowski pracował jako specjalista ds. sprzedaży w KinAds. Zajmował się tam sprzedażą powierzchni reklamowej w kinach tradycyjnych oraz internecie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?