Ben & Jerry's tworzy smak lodów inspirowany Colinem Kaepernickiem

Marka lodów Ben&Jerry's zaprezentowała nowe wegańskie lody „ Change the Whirled ”, które są wytwarzane z karmelowego bezmlecznego masła słonecznikowego i chipsów krówkowych z krakersami graham i czekoladowymi ciasteczkami. Firma twierdzi, że stworzyła ten smak, aby uczcić „odważną pracę Colina Kaepernicka w celu stawienia czoła systemowemu uciskowi i powstrzymania policyjnej przemocy wobec Czarnych i Brązowych”.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Colin Kaepernick, zawodnik z San Francisco 49ers trafił na pierwsze strony gazet w sierpniu 2016 r., kiedy odmówił stania podczas przedmeczowego odgrywania hymnu narodowego. Najpierw siedział, a później klęczał. Powiedział, że jego celem było zwrócenie uwagi na brutalność policji i rasizm po głośnych strzelaninach. Ten jednoosobowy protest Kaepernicka wstrząsnął światem sportu i polityki , przyciągając pochwały zwolenników ruchu Black Lives Matter i pogardę ze strony pro-policyjnych konserwatystów, w tym prezydenta Donalda Trumpa.

Change the Whirled to lody wegańskie: karmelowa baza z masła słonecznikowego bez mleka z groszkami krówkowymi, krakersami graham i ciasteczkami czekoladowymi.

Będą dostępne w sklepach w Stanach Zjednoczonych od 2021 r. Sugerowana cena detaliczna to 4,99 dol. Change the Whirled będzie również dostępny w Irlandii, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Szwajcarii i Holandii.

Część dochodu ze sprzedaży Change the Whirled zostanie przeznaczona na wsparcie organizacji Know Your Rights Camp, którą założył Kaepernick w 2016 r. Jej misją jest przyspieszenie wyzwolenia i dobrobytu społeczności osób czarnoskórych poprzez m.in. edukację, usamodzielnienie i masową mobilizację.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"