"Bezwzględnie pyszny" hasłem nowej kampanii ketchupu Winiary

„Bezwzględnie pyszny!” to hasło kampanii nowej odsłony ketchupu Winiary  zrealizowanej przez Publicis Poland. Do zadań agencji należało przygotowanie całościowej koncepcji kreatywnej, strategii, formatów wideo do telewizji oraz materiałów do digitalu.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
"Bezwzględnie pyszny" hasłem nowej kampanii ketchupu Winiary
mat.pras.

Kampania łączy “bezwzględną apetyczność z poczuciem humoru”. Spot telewizyjny to trzy krótkie historie pokazujące, że ketchupowi Winiary nie sposób się oprzeć.  

Na potrzeby kampanii agencja Publicis Poland przygotowała spoty telewizyjne w dwóch wersjach: 30” i 15”, kreacje wideo i statyki na platformach Mety, YouTube oraz TikToku. 

Reżyserem spotu jest Wojciech Barczuk, produkcją zajęło się Graffiti Films, postprodukcją – ORKA. Za planowanie i zakup mediów odpowiada OpenMind.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]