Bielmar konkursem konsumenckim wspiera margarynę Śniadaniowa

Firma Bielmar rozpoczęła konkurs konsumencki promujący margarynę Śniadaniowa. Autorzy najciekawszych haseł wymyślonych dla marki powalczą o nagrody o łącznej wartości 80 tys. zł. Za obsługę akcji odpowiada agencja Schulz brand friendly.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Konkurs polega na zakupie dowolnej margaryny Śniadaniowa, produkowanej przez firmę Bielmar. Zadaniem uczestnika jest dokończenie zdania konkursowego „Moje śniadanie ze Śniadaniową to...” i przesłanie go SMS-em wraz z numerem paragonu. Jury codziennie nagrodzi dziesięciu laureatów, którzy otrzymają nagrody w wysokości 100 złotych. Wśród nich wyłonionych zostanie dwóch głównych zwycięzców, którzy wygrają po 10 tys. zł. Lista nagrodzonych osób będzie znajdowała się na dedykowanej stronie internetowej sniadaniowa.com.pl/konkurs. Konkurs potrwa do 6 listopada.

Wsparciem konkursu jest kampania prowadzona w sklepach stacjonarnych oraz działania w internecie. Za obsługę konkursu odpowiedzialna jest agencja Schulz brand friendly, która współpracuje ze Śniadaniową od 2016 roku.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych