Big Picture dla konceptu e-commerce Slowglow

Do klientów agencji Big Picture dołącza concept e-commerce z kategorii beauty Slowglow.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Big Picture dla konceptu e-commerce Slowglow

Agencja stworzyła strategię komunikacji dla slowglow.pl. Obecnie zakres współpracy dotyczy obszaru media relations oraz współpracy z influencerami. Koordynacją prac dla klienta zajmuje się Kamila Kończak, brand communications director Big Picture.

Współpraca została nawiązana w wyniku rekomendacji na czas nieokreślony.

Slowglow.pl zrzesza oferty polskich marek, tworzących ekologiczne kosmetyki, suplementy oraz produkty do domu. Głównymi filarami, na których opiera się koncept, są naturalność, odpowiedzialność i lokalność. W ofercie dostępne są wyroby od takich marek jak: ala natural beauty, Oio, Veoli, Yope, Mokosh, Hagi, Zojo, czy Bogna Skin.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"