Bitwa pod Grunwaldem w reklamie piwa Specjal

W miastach na Mazurach prowadzona jest outdoorowa kampaniareklamowa piwa Specjal. Akcja promuje coroczną inscenizację bitwypod Grunwaldem.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prowadzona od początku lipca outdoorowa kampania reklamowa piwaSpecjal podkreśla, że ta marka jest sponsoreminscenizacji bitwy pod Grunwaldem zaplanowanej na 18 lipca. Akcjaobejmuje siatki wielkoformatowe w Olsztynie (gdzie dodatkowowykorzystywane są nośniki systemowe BB 5x2m i FL 6x3m), Ostródzie,Iławie, Brodnicy i Nidzicy oraz nośniki w formacie 12x4m przywjazdach do tych miast.

Kreację kampanii - zaplanowanej do 20 lipca - przygotowałaagencja reklamowa Locomotiva, natomiastplanowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaConcept.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem